معرفی برترین رهبران سخت افزار جهان
 

برترین های سخت افزار
The Worlds Supreme Brands

در باره ما
 

قدرت مند ترین های سخت افزار

 

لينك روزانه
 
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  معرفی برترین رهبران سخت افزار جهان   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 51518
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

 


معرفی برترین رهبران سخت افزار جهان

 

 همیشه آدمی بودم که از هر چیزی بهترینشو میخواستم

دوسال پیش اردیبهشت 89 از دست یک سیستم Celeron و گرافیک 256 خسته شده بودم و خدا را شکر موفق شدم یک سیستم جدید بخرم با سی پی یو چهار هسته ای اتلون.کارت گرافیک 64 بیت یک گیگ

مادربورد 770 گیگابایت و رم 2 گیگ DDR3-1333 کینگ مکس

5 ماه گذشت و روز به روز بیشتر این احساس بهم دست میداد این سیستم گرچه کم نمی آورد اما اون چیزی نیست که من میخوام واسه همین تصمیم گرفتم یک کارت گرافیک حرفه ای واسش بخرم پس به یکی از فروشگاه های شهرمون رفتم و با توجه به شناختی که از طرف داشتم میدونستم جنس و برند عالی پیش روم میذاره.

خلاصه قرار بود یک کارت گرافیک یک گیگ 128 بیت 4670 بخرم با مارک سپفایر اما بهم پیشنهاد شد از این برند بهتر بخر یعنی PowerColor

وقتی کارت گرافیک جدید رو با 4550 گیگابایت قبلی جابجا کردم بعد نصب ویندوز یک بازی رو اجرا کردم،من و داداش کوچیکم دوتایی چشمامون زد بیرون که چقدر جزئیات جدید و خفن به بازی ها اضافه شده.

روزها گذشت و با دیدن سایر برندهایی که تنها توی این مغازه معرفی می شدن طی فقط 6 ماه تمام قطعات قبلی رو سریعا دست دو رد کردم رفت و سیستم من شد یک سیستم کاملا حرفه ای و سطح بالا که اگر قرار بود از عنوان های دیگر سخت افزار استفاده کنم محال ممکن بود این قدرت رو با همون قیمت بدست بیارم.

معمولا هرچی بیشتر هزینه بشود خب یک سیستم خفن تر هم از آب در میاد اما سیستم من حاصل تنها هزینه زیاد نبود یعنی اگر فرض کنیم هزینه اون لحظه واسم مهم نبود بازم همین سخت افزار رو انتخاب میکردم چون همیشه کارهام حاصل تفکر و دانش و اهمیت دادن به کیفیت و قدرت بوده است تا بهترین نتیجه کسب شود و جز این انتخاب ها هیچ گزینه صحیحی در کار نیست.

پس اینجام که برندهایی رو معرفی کنم و به جزئیات اونها اشاره شود که برنده بالاترین امتیازات تست های سایتهای معروف جهان بوده اند اما ضمن دارا بودن قدرت بیشتر نسبت به سایر برندها قیمت مناسب تری دارند پس مطالب این وبلاگ رو برای انتخاب های پیش رو و بعدی از دست ندهید.

 گروهی از آدم ها یا مجبورن یا حاضر هستن واسه اینکه جایگاه خودشون رو حفظ کنن دروغ بگویند

شاید اگر به یک بازاری بگی من این برند رو بیشتر قبول دارم چرا فلان عنوان رو معرفی کردی هر مزخرفی رو سر هم کند

 اینجا نیومدم که به دروغ ها و حرف های پوشالی دیگران اضافه کنم حرف هایی بر اساس سطحی ترین تفکرهای بی پایه و اساس درست و حسابی و تنها هدف من از معرفی این عناوین سخت افزار ارائه مطالب با ارزش و منطق گرایانه است بدون دخالت تعصب و پوششی بر روی انتخاب های اشتباه گذشته یا حسادت !

سیستم من که شدیدا بهش علاقه دارم و روزی 100 بار خدا رو شکر میگم بابت داشتنش بر اساس حرافی دیگران سرهم نشد که هرکی یک نکته شاید با ارزش رو سیصد دفعه تکرار کرد یا فقط حرفی ادعاش میشه درست میگه بر اساس در و دلایل و مدارک واقعی که بدست آوردنشون زمان می برد سرهم شد پس امروز کسی نمی تواد عیب بگیرد و بگوید پولت را بیهوده خرج کرده ای

در این بلاگ به ارائه همین مدارک معتبر پرداخته خواهد شد تا تحت تاثیر تبلیغات کاذب تبلیغ کننده ها سرمایه تان را در قبال هیچ از دست ندهید.من یک سبک خاص نوشتن دارم که بیشترین مفهوم را می رساند اما اندکی زمان لازم است تا با اصل منظورم هماهنگ شوید

با معرفی سیستم خودم شروع میکنم :

Mainboard : ASRock

AMD 990FX Professional

 GPU : PowerColor

AMD 6870 CrossFireX2

Memory : Corsair

DDR3-1600 XMS3

 

CPU:Phenom X4 955

 

PSU:Green 585 Modular

همچین سیستمی با افزوده شدن قیمت باقی قطعات مثل ماوس مخصوص گیم و 22اینچ ال ای دی با کابل اچ دی ام آی پرسرعت بالای 2 میلیون دست آدم رو میگیره ولی میشه یک سیستم حالا نه اینقدر حرفه ای یک سیستم خوب رو سرهم کرد از تولیدات همین شرکتها اما برتری ها نسبت به سایر سیستم ها خواهد داشت.

اما چرا و اینکه چی شد این قطعات و مارک ها بعنوان برترین ها انتخاب شدند تا بیشترین بازده را برای من داشته باشند طی پست های بعدی بیان خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

موضوعات
  

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برترین های سخت افزار و آدرس gamer.gear.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');